comintour.net
stroidom-shop.ru
obystroy.com

DK

АДМІНІСТРАЦІЯ КОЛЕДЖУ

Тетяна Василівна Петровська, директор коледжу, кандидат педагогічних наук.

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


 svСвітлана Романівна Швидченко, заступник директора з навчально-виховної роботи.


drbДрабенюк Сергій Володимировичметодист.


Shvetc

В університеті та коледжі є спеціальність «Журналістика».

Професія журналіста досить різноманітна за спеціалізацією. Це – творчі працівники газет, журналів, видавництв, радіо, телебачення, Інтернет-видань, інформаційних підрозділів державних органів, громадських організацій, комерційних підприємств, рекламних агентств.

Основна вимога до журналістів українських видань – це досконале володіння державною мовою, комунікабельність. Особливість журналістської професії полягає в тому, що про будь-яку подію журналіст має повідомити суспільству якомога швидше, стисло і першим.

Журналіст може бути репортером, кореспондентом, спеціальним кореспондентом, редактором газети, журналу, книг, сайтів, рекламної продукції, брати інтерв'ю, писати замітки, статті, оповідання, новели, репортажі, огляди, нариси, рецензії, сценарії, оцінювати рукописи й редагувати їх. Багато журналістів ставали поетами, письменниками, громадськими діячами.

Кожен вид журналістської професії потребує особливих навичок.

Професія журналіста досить цікава, дає можливість зустрічатися з багатьма видатними людьми, побачити світ, бути в центрі подій.

Студенти коледжу беруть активну участь у навчальному процесі з метою якомога швидшого оволодіння фаховими знаннями. Так, перші випускники коледжу уклали під керівництвом викладача «Словничок редакційно-видавничих термінів», інша група вивчила питання виникнення писемності, провела на цю тему прес-конференцію і організувала постійний стенд. Студенти спеціальності «Видавнича справа та редагування» проводять заходи, присвячені дням української мови, беруть участь у художній самодіяльності, виступають із замітками в пресі.

Швець Петро Васильович, старший викладач
Київського коледжу ПВНЗ «Університет сучасних знань»,
член Національної спілки журналістів України


mackoПравознавство як багатогалузевий напрям охоплює систему життєдіяльності людини в суспільстві та співпрацю з інституціями держави, у тому числі і будівництво та розвиток як самого суспільства, так і створених для упорядкування життя людини управлінських інститутів країни. Нова Україна, що набула незалежності на зломі століть нині перебуває у нелегкому, проте надзвичайно насиченому історичними подіями, етапі становлення. Боротьба народу від уламків імперії та залишків тоталітарного управління олігархічними кланами, переходу від несвободи, гніту, безправ'я все більше ставить в основу право, де головним є повага до гідності особистості, поваги до життя та здоров'я людини, створення умов для гармонійного розвитку у суспільстві.

Право є домінантом у будівництві та існуванні будь-якої держави. На сучасному етапі існування людство акцентує увагу на верховенстві права, де головним є справедливість і юристи, хто володіє правом є тими жерцями, які мають втілювати в життя справедливість – основу правопорядку та існування сучасного світу. Нині викладання права є однією з головних у діяльності державного будівництва для нової України, що стає на шлях втілення, проголошених ідей та закріплених у Конституції принципів поваги до прав і свобод людини, верховенства права, розвитку демократичних процесів в управлінні держави. Предметно-циклова комісія з правознавства виконує таку місію і вона з кваліфікованими викладачами робить усе можливе, щоб для суспільства надати освічених молодих юристів з коледжу.

Мацько Анатолій Степанович, кандидат юридичних наук,

доцент, адвокат


NaydyonovКоли учнівська та студентська молодь закінчує навчальний заклад, ми повинні бути впевнені, що основні моральні заповіді проникли в їх душі, стали переконанням, що вони розумово і соціально визріли та готові до повноцінного життя в суспільстві. «Життя прожить не поле перейти», – так говорить відома народна мудрість. І так важливо зрозуміти, що головне в житті, і розібратись як його потрібно прожити.

Цим завданням займається циклова комісія з гуманітарних дисциплін.

Традиція вивчення гуманітарних дисциплін в будь-якому навчальному закладі складає одну з найважливіших особливостей української освіти. У чому сенс цієї традиції?

Традиція пов'язана з вибором людиною мети свого життя. В залежності від того, наскільки ця мета узгоджується з власними професійними і в цілому життєвими устремліннями, то з'являється особливий пізнавальний інтерес, який породжує чимало запитань, для відповіді на які потрібні все більш глибокі знання.

Гуманітарні знання насичені моральним почуттям. Вони завжди збудовані за законами краси, відповідно до естетичних канонів часу.

Вивчення гуманітарних дисциплін вводить нас у світ духовної культури українського народу, дозволяє не розгубитися і не загубитися в цьому світі, відчувати себе більш впевнено в житті, відстоювати культурну поведінку, правильно оцінювати явища суспільного життя, не ставати частиною натовпу, яка керується довільними інстинктами. Духовні цінності відіграють істотну роль у людському житті, їх усвідомлене дотримання визначає гідність життя людини, яке формується на основі багатьох життєвих обставин.

Світ гуманітарного знання – це світ безпосереднього людського життя, як минулого, так і теперішнього, а також майбутнього. Гуманітарна культура має своїм предметом людину і суспільство, в якому вона живе. І ці проблеми можуть носити як тимчасовий, так і вічний характер.

У Київському коледжі велика увага приділяється філософії.

Про значення філософії для людини є гарний вислів Епікура: «Хай ніхто не зволікає із заняттями філософією у молоді літа, а на старості не втомлюється заняттями нею, адже для душевного здоров'я ніхто не може бути ні недозрілий, ні перезрілий». Роль філософії в житті людини і суспільства переоцінити неможливо. Ця роль визначається перш за все тим, що вона виступає як теоретична основа світогляду, а також тим, що вона вирішує проблему пізнаваності світу та орієнтації людини в світі культури, в світі духовних цінностей.

Відомий давньогрецький мислитель Піфагор називав своє вчення любов'ю до мудрості, а не власне мудрістю. Дорікаючи сімом мудрецям (їх так назвали до нього), він говорив, що ніхто не мудрий, бо людина через слабкість своєї природи часто не в силах досягти всього, а той, хто прагне бути за вдачею і способом життя мудрою людиною, може бути належно названий любомудром (філософом).

Філософія – це така система розуміння і пояснення світу і місця людини в ньому, яка спирається на науку, конкретизується і розвивається разом з наукою, і сама робить активний вплив на розвиток науки.

Найдьонов Олександр Григорович,
кандидат філософських наук 


Mursalimova

Знання - те, що здатне підняти людину над іншими.
Д. Аддісон

Сучасні соціально-економічні умови, особливості розвитку держави ставлять нові освітні й виховні завдання, виконання яких має забезпечувати формування компетентної у професійному і культурному відношенні особистість, здатну жити у нашому суспільстві.

Саме з викладачами коледжу знайомиться вчорашній абітурієнт з перших днів перебування у цьому освітньому закладі. Він потрапляє в зовсім нове для нього середовище, де нові товариші, викладачі, нові вимоги, правила та умови життя. Але творча, глибоко продумана адаптивна педагогічна діяльність наших колег дозволяє першокурсникам швидко і цікаво пройти нелегкий шлях соціальної і освітньої адаптації. На своїх заняттях викладачі дають студентам не тільки знання, а й реалізують виховну та розвиваючу мету. 

Щоб мати можливість знайти своє місце в житті, сучасний студент повинен володіти певними якостями: 

- самостійно та критично мислити;
- уміти бачити та формувати проблему, знаходити шляхи її раціонального вирішення;
- бути здатним генерувати нові ідеї, творчо мислити;
- бути комунікабельним, контактним у різних соціальних групах, уміти працювати в колективі, у різних галузях, різних ситуаціях;
- вміти самостійно працювати над розвитком особистої моральності, інтелекту, культурного рівня. 

Треба зазначити, що саме викладачі коледжу найчастіше виступають в ролі організатора всіх видів діяльності студента, як компетентні консультанти і помічники. Наші професійні знання спрямовані не тільки на контроль знань та умінь, а на діагностику їх діяльності та розвитку. 

Мурсалімова Тамара Олександрівна, старший викладач

Київського коледжу ПВНЗ «Університет сучасних знань»

 minosviti

 minosviti

 minosviti